WBA Contest 2011


Pencarian Wajah BA (Beautiful by Annasha) kembali lagi. Ia adalah satu aktiviti yang di rangka oleh Anna sha & Wan Zuraidi Wan Ismail bermula pada tahun 2010 untuk mempromosikan Beautiful by AnnaSha (BA). Sesuai dgn slogan BA, “to make people feels beautiful and enhance their self confidence” pertandingan kali ini adalah untuk individu-individu di luar sana yang sentiasa mahu berpenampilan menarik , ingin menonjolkan personaliti... dan keyakinan diri. Mana tahu kerana pertandingan kecil dari BA ini, anda mungkin menarik perhatian seseorang atau syarikat pengiklanan atau pengarah dan produser filem! Bukan kah..setiap kejayaan bermula dari langkah yg kecil. Mungkin satu hari nanti anda berjaya dan menjadi terkenal kerana langkah kecil dari BA.


“It’s beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”



syarat2 penyertaannya sgt senang dan mudah.

1.tak kisah warganegara apa..malaysia, indonesia, filipina, sepanyol, british, spore..semua boleh menyertai pertandingan ini.

2. Lelaki dan wanita berumur dari 18 tahun – 35 tahun.

3. bertudung atau tidak semua boleh masuk pertandingan ini. kalau xde rambut pun boleh jugak.

4. Mestilah berpewatakan menarik. Berat badan tidak di ambil kira. Kurus , terlebih muatan pun bole join..asalkan anda tahu bagaimana hendak bergaya dan berpesonaliti menarik.



Bagaimanakah pertandingan ini di jalankan?

Pertandingan ini akan di jalankan dalam 4 peringkat untuk mencari 12 peserta akhir.

• Penyertaan untuk peringkat pertama dibuka pada 15 februari dan tarikh tutupnya pada 28 februari 2011. Undian akan di lakukan selama sebulan untuk mencari 3 peserta dgn undian LIKE terbanyak sebagai 3 finalis dari peringkat pertama.



• Penyertaan peringkat ke 2 pula akan dibuka pada 1 april 2011 dan tarikh tutup pada 15 April2011. Undian akan di lakukan selama sebulan untuk mencari 3 peserta dgn undian LIKE terbanyak sebagai 3 finalis dari peringkat kedua.



• Penyertaan untuk peringkat ke 3 akan dibuka pada 16 May 2011 dan tarikh tutupnya pada 31 May 2011. Undian akan di lakukan selama sebulan untuk mencari 3 peserta dgn undian LIKE terbanyak sebagai 3 finalis dari peringkat ke 3.



• Penyertaan untuk peringkat ke 4 akan dibuka pada 1 Julai 2011 dan tarikh tutupnya pada 15 Julai 2011. Undian akan di lakukan selama sebulan untuk mencari 3 peserta dgn undian LIKE terbanyak sebagai 3 finalis dari peringkat ke 4.



• Akhirnya setelah 12 orang finalis di kenal pasti, mereka akan bertanding untuk merebut gelaran Juara WBA 2011.

**bagi yang tidak berjaya semasa peringkat pertama, anda di boleh kan menghantar sekali lagi penyertaan untuk peringkat seterusnya tetapi hendaklah dgn profile yang berbeza.



Top 12 ini akan menghadiri photoshoot bersama AnnaSha dan rakan2 photographer yang akan di maklumkan kelak. Dan seterusnya pemilihan untuk Juara WBA 2011 akan di adili oleh juri-juri professional yang akan diumumkan kemudian.



Hadiahnya?

Pemenang WBA akan memenangi profile album dan penginapan percutian 2 hari 1 malam dalam Malaysia .



Cara-cara penyertaan

1. Hantarkan gmbr paras dada dan gambar penuh. Mestilah gambar yang berpesonaliti dan menarik ke email beautifulbyannasha@hotmail.com dgn tajuk WBA Contest 2011.

2. Sertakan no talipon,email anda atau fb add anda untuk di hubungi jika terpilih. Jika ada nama samaran sila sertakan sekali.



Pihak BA juga mengalu-alukan kapada sesiapa sahaja yang ingin menjadi penaja bersama untuk sepanjang event ini (tk kira dari segi wang ringgit, sponsorship, kerjasama etc).



Selamat mencuba dan memeriahkan pertandingan ini.

Beautiful by AnnaSha

See More

Ulasan

Catat Ulasan