Pengantin Nurul Huda 13 Feb 2011

Pengantin kali ni sgt versatile dlm pemilihan makeup dan MUA untuk merias dia di hari bahagianya... Sebab untuk hari pernikahannya, dia menggunakan khidmat rakan MUA saya Fadhilah Adnan, manakala di hari persandingannya dia menggunakan Awin seindah wajah..(x silap di pendengaran saya..kalau pengantin terbaca blog ni sila betulkan ye kalau salah..) . Mana kala untuk majlis bertandang ke rumah lelaki dia memanggil saya untuk menyerlahkan penampilannya pada hari tersebut. Sudah tentu ada perbandingan yang akan diperkatakan..tetapi every makeup creations ada peminatnya yg tersendiri..kalau makeup dari MUA2 ni semua sama..xde identiti la pulak kan...so layan je la gmbr2 nurul di bawah ni..tak lupa juga gmbr kakak nurul yg last minute nk mekap jugak..sy terlupa nk ambil gmbrnya sebelum makeup..

nurul b4 makeup





ni kakak pengantin..request makeup natural


Ulasan

  1. pengantin comel, make up pon comel gak...:)

    BalasPadam
  2. HEHE..nak tumpang juga...sebelah petangnya lissa plak yang makeup si huda ni...kita tumpang save pics sebelum huda dari page annasha yer..sebab kita tak der pic sblm dia..leh kan...fadh n annasha dua2 makeup cantik.suke..

    BalasPadam
  3. hi lissa..wahh si huda ni mmg suka varieties of makeup.. bagus. lisa leh amik gmbr b4 tu.. x kena byr pun. your makeup are nice too... :)

    BalasPadam
  4. Hehe..tak sangki kita bertiga berkongsi customer yg sama...syoknyee!! :D

    BalasPadam

Catat Ulasan