My Cinderella Slippers...

This is my favourite slippers since 2008. Fisrt time tgk terus jatuh cinta..Gisele Bundchen adalah salah seorang super model yang saya minat. So secara tak langsung barangan yg di keluarkan beliau jadi perhatian saya.. iaitu selipar ni Jenama Ipnema. Sy suka sgt selipar ni sampai kan hubby beli sandal lain or kasut...selipar ni jugak yg di sarung akhirnya..
Cinderella slippers ni dapat namanya pada oktober 2010. masa tu saya mekap utk customer bertunang. pegi rumah org tu punye ler besor.. kita selamba je pakai selipar buruk ni...(sebenarnya kebanyakan buat job mmg pakai selipar ni, mcm org miskin kan...huhu). So selepas makeup tu, nk balik , cari ler selipar kesayangan ni...15 min jugak la tercangak2 mencari..tetamu dh ramai kt khemah tgh makan. Tuan rumah, ayah customer, tegur saya...kasut hilang ke? Sy angguk2 je..dh dia suruh semua orag cari my slippers..tak jumpa jugak. huhu..akhirnya sy balik without my slippers. Pakai selipaar jepun tuan rumah, masuk keta change to my lovely nine west sandal. (ada sandal lain..ada sgt..tp nk selipar buruk tu jugak).
So after 2 days, customer yg sy mekap tempohari call kata , selipar sy dh di jumpai...ayat dia camni..'kak anna..your cinderella slippers dh dijumpai..' so from there my Ipnema slippers ni dapat nama dia...
Skg My Cinderella Slippers ni dh 'nazak' sgt...saya sedih..sbb banyak kenanngna dgn selipar ni..huhu.

tgk tu dh retak2...

tapak pun dh tercabut


huhu....

antara saat2 indah bersama My Cinderella Slippers




huhu..bye bye selipar ku.... jasa mu ku kenang.

Ulasan