Ahad, 20 Februari 2011

Muka Cantik tapi kaki busuk/ buruk????

Bayangkan anda berwajah se ayu dan se jelita ini atau awek anda seindah rupa begini...Atau anda terlihat seorang gadis ayu melintasi anda..dgn lenggoknya yang ayu dan kerlingan matanya menggoda. Bukan je lelaki boleh terpikat..yang perempuan pun bole menoleh dua kali melihat sambil dalam hati berkata..andai la wajah ku 'sememikat ' begini..harus boyfriend / suami ku tak cari lain..kan kan kan..mesti ada kan korang terdetik camni sket.

sekadar gambar hiasan


pastu masa gadis cantik ayu ni berjalan..tetiba kata lah..handphone dia terjatuh..dia pun menunduk nk amik kan..jatuh kat kaki dia..kita-kita yang duk memandang dia tadi pun ikut la menunduk ke bawah melihat dia mengambil handphonenya yang jatuh kt kaki tu...sekaliii...teeeeeeeeeeeetttttt.. aduh mak potong stim.. camna.. kalau kaki dia cam dlm gmbr kt bawah ni..


dah la buruk..pastu ada bauuu pulak...mesti korang akan cakap mcm ni.. "muka cantik tp kaki busuk/buruk' ...
Apa yang ingin saya sampaikan ialah..sesetengah kita, tak kira lelaki atau perempuan..dan khususnya untuk kaum perempuan..kita terlalu taksub untuk mencantikkan wajah kita, memberi perhatian 100% pada penjagaan wajah sehingga terlupa nk jaga kaki anda. Kecantikkan merangkumi semua dan  bukan hanya wajah. Pemakaian kasut atau sandal yang sesuai juga sama penting, sepenting menjaga kebersihan kaki dan mencantikkannya...kepada yang bertumit pecah, banyak barangan penjagaan tumit terdapat di pasaran. Invest sedikit wang anda untuk kaki juga..begitu juga bagi kaki yang berbulu atau berbau..buat sedikit kajian atau berjumpa doktor untuk menangani masalah anda.

Kebersihan adalah kecantikkan yang sejati.

2 ulasan:

  1. hahaahahah xde keje kan kak anna. nak pelam huhu

    BalasPadam
  2. hahaha...byk gmbr x upload lagi..malassss...tu yg keluar kaki busukkkk...hahah mai sini dtg amik pelam..

    BalasPadam