nuffnang ads

Selasa, 25 Januari 2011

Maria Elena is Greek Helen??

Siapa ituuuuu..??? Ari ni sementara nak tunggu time sampai untuk gi mekap..sy browsing2 la tenet ni...sekali terjumpa blog si maria ni . Yang membuatkan saya tertarik dgn blog ni ialah ..entah lah..seronok baca blog dia.. ada aura ..seperti kalau baca blog si jumie2 tu.. but of course two different things about their blog..yang sorng ni sangat menikmati zaman remajanya dan tak jelak or nyampah utk terus membaca. Yang jumie lak..well you know..tp i like both blogs ni.. cuba la baca cam best je tau....dua2 blog ni kalau baca boleh tergelak sorg2..mmm nk tulis panjang lagi..tp dh time nk gi mekap kt grand dorset subang... mana tu?? GPS la apa lagi...nanti sembang lagi la bloggers sekelian.. daaa.


gmbr ni xde kena mengena pun dgn entry di atas..cuma saya sukaaaa sgt muka minah ni dan lagu2 dia.. wish can makeup her one day...will I or can I or in your dreammmmmsss la AnnaSha! huhhuhu

2 ulasan: