nuffnang ads

Isnin, 3 Januari 2011

Makeup Shaza end 2010, beginning 2011

Emmm cam pelik kan tajuk mekap kali ni...end 2010? beginning 2011?? Pengantin bernama Shazarina ni sebenarnya bernikah pada 31 Disember 2010 dan bersanding keesokkan harinya pada 1 January 2011...kiranya penutup 2010 AnnaSha sudahi mekap dgn mekap nikah..alhamdullillah. Dan untuk pembukaan tahun baru 2011 AnnaSha mulakan dengan mekap pengantin bersanding...Alhmadullillah jugak.. Seawal pukul 6.45 pagi saya dah terpacak depan rumah Shaza..kena awal sebab Shaza bernikah di masjid pukul 9pg. Anjing2 jiran asyik la terpekik terlolong..dah la saya ni takut dan fobia dgn anjing..huhuh bukan hanjing eh..itu lain...tanya kak Jumie Shamsudin...at http://jumiejumie.blogspot.com/..  sempat promote akak ..kelasssss. ok lah layan lah gmbr2 yg tak seberapa ni untuk cuci2 mata...

Shaza b4 makeup


shaza after makeup ready for akad nikah at mosque

shaza after makeup for her 'sanding' reception

shaza request semininum mungkin utk eyeshadow..ini pun dia dh resah gelisah sbb katanya eyeshadow kuat sgt...heheh. tp Alhamdullillah at the end she really like it and sms me with thousands thanks...semoga kamu berdua kekal bersama hingga ke akhir hayat ..aminn.



2 ulasan:

  1. Kelessssss....gehehehehe.......thanks u olls. semoga sukses kita berdua dan rakan-rakan lain dalam dunia permekapan...boleh?

    BalasPadam
  2. insyaAllah..janji hati mau bersih dan ikhlas...

    BalasPadam