Azhani Manaf Engagement 15/1/2011

Beberapa bulan sebelum majlis ni berlangsung..Azura Manaf telah 'membook' saya untuk mekap di majlis pertunangan adiknya ni Azhani @ Nini. Sweet sgt si kakak bila dia beria-ia 'membook' saya, kerana Nini waktu tu masih di Melbourne bertungkus lumus menghabiskan pengajiannnya. Azura ni pulak saya kenali dia sewaktu muslimah photoshoot session di awal tahun 2010 yg lalu. Terimakasih Azura yang masih menghargai hasil kerja saya yang x seberapa ni..alhamdulillah rezeki. Tetapi pernah sampai ke telinga saya ni, seorang makeup artis yang agak otai dan berpengalaman pernah mengata yang hasil2 mekap saya 'bukannya lawa pun'. Sedih bila saya mendengarnya sbb saya pun belajar dari dia juga, kalau mekap saya x lawa siapa cikgunya kan? Tapi saya bukanlah orang yang suka menempelak orang, bagi saya secubit rezeki yang saya perolehi dari sekelumit peminat hasil kerja saya pun saya dah bersykur yang amat. Sebab tu bila adik Azura ni, si Nini emphasise on nak natural kalau bole se natural mungkin..saya ikut kan saja. Sebab mereka ni pemberi rezeki dan menghargai hasil kerja saya 'yang tak lawa pun' ini. Dan saya ingin berkongsi kata2 Calvin klein (kot? kalau salah tolong betulkan), "Look best in natural, but to look natural it takes makeup" .. so ini lah hasilnya natural yang Nini mahukan... (wpun kakaknya kata..lenkali tonyoh je mata dia tu)

Nini b4 makeup

Nini after makeup

 Sweet Nini in orange her fav colour

texting...abang dh smpai mana??

haaa..dh sampai pun...




Ulasan

  1. oh sangat cantik dan nampak ke"natural"annya.. sangat suka.. nanti saya boleh booking akak jugak yer..

    BalasPadam
  2. tq azeera...bole apa salahnya :)

    BalasPadam
  3. kak anna.. nama timangan dia nini lah hehe.. terima kasih byk utk make-up nini haritu & request dia yg nak se-natural boleh tu.. mmg very natural & lovely je make-up dia haritu.. tp, kalau dpt makeup lagi masa kawin dia.. make ober je terus..

    i recommend highly to anyone who wants to book kak anna to do their make-up..

    keep up the good work, kak anna.. & terima kasih dr kami se-family :)

    BalasPadam
  4. hehehehe thank u kak anna! very natural just the way I want it :) nini la kak anna, bukan nani! hehe

    BalasPadam
  5. alamak sori zura n nini....akak betul kan sekrg jugak!...mekaceh sekali lagi.

    BalasPadam

Catat Ulasan