Makeup Shuhada at Kota Damansara for her BBGS reunion 25/12/2010


Salam semua bloggers and my followers...kali ni mekap Annasha sgt dahsyat dan hebat..menguji betul saya sebagai MUA. Sepanjang sessi makeup ni berlangsung..saya menangis..betul! Saya menangis..first time in my life makeup orang kena torture dengan customer ni yang bernama Shuhada. Dahsyat kan shuhada ni..giler arrrr...adushhh..sampai hati kau shuhada tak pernah2 aku kena torture mcm ni tau...waaaaaa...nyampah tengok kau..huhu...hehehe...Shuhadaaa..jangan marah arrr...sebenarnya saya menangis sebab ketawa banyak sangat...sampai keluar2 air mata ku ini...sampai kan tersalah buat eye shadow dia..saya dh risau..camna nk betulkan eyeliner dan eyeshadow dia yg tersenget dan tertebal...huhuh...betul kan pun x jadi2 seperti yg sy nak...Shuhada kata.."meh i tgk"  Saya dh berdebar2 risau giler..ye la..orang byar kita mahal, sekali eyeshadow n eye liner dia cacat ..camna?! sekali dia tgk kt cermin..'ok je i tgk..i suka suka...ok dh ni".. saya menarik nafas lega..ni ko punya pasal jugak la shuhada..sapa suh citer yg bukan2...nasib baik ko suka...Shuhada ni sempoi giler! best! Saya tya skeeeetttt je..sekali dia buka citer ..tu diaa...citer apa?..rahsia kot..tapi yang penting petang tu dari ketawa kepada cerita sedih..diikuti cerita seram..citer hantu mak limah ...kira bole buat cerpen cerita pendek laa..tapi yang penting I enjoy with u. Ooo ni ada komen dr my hubby..fyi cik puan shuhada...hehhehe
"beza muka dia tadi masa mula2 tgk dgn skg..nmpk lagi muda...cantik la"
you nak tau i jawab apa kt my hubby?
sambil cubit peha dia kuat2 " dh jgn tengok lama2!"

wah panjang entri kali ni...anyway terimakasih kepada yg sudi layan citer di atas..so skg layan la kawan baru AnnaSha..Shuhada b4 and after makeup..


*BBGS -Bukit Bintang Girls School

Ulasan