Pencarian WBA2010

Annasha ada menganjurkan satu contest dan ianya sedang berlangsung. sekarang kami sudah pun mengumumkan top 35..dan tak lama lagi top 20 dan seterusnya top 10 pada malam final yang bakal berlangsung pada hujung tahun ini di tempat yang akan di umumkan nanti. dibawah ni info mengenai pertandingan ini yang sedang berjalan di dalam FB

Pencarian Wajah BA (Beautiful by Annasha) adalah satu aktiviti yang di rangka oleh Annasha & Wan Zuraidi Wan Ismail untuk mempromosikan hasil mekap dari BA. Sesuai dgn slogan BA, ..I like to make people feels beautiful and enhance their self confidence..pertandingan ini untuk wanita2 di luar sana yang gemarkan kecantikan dan ingin menonjolkan personaliti dan keyakinan diri. Mana tahu kerana pertandingan kecil dari BA ini, anda m...ungkin menarik perhatian seseorang atau syarikat pengiklanan atau pengarah dan produser filem! Bukan kah..setiap kejayaan bermula dari langkah yg kecil. Mungkin satu hari nanti anda berjaya dan menjadi terkenal kerana langkah kecil dari BA.
“It’s beauty that captures your attention;
personality which captures your heart.”

syarat2 penyertaannya sgt senang dan mudah.
1.tak kisah warganegara apa..malaysia, indonesia, filipina, sepanyol, british, spore..semua boleh menyertai pertandingan ini.
2. mestilah seorang wanita tulen...berumur dari 18 tahun hingga 35 tahun.
3. bertudung atau tidak semua boleh masuk pertandingan ini. kalau xde rambut pun boleh jugak.

Cara-cara penyertaan
1. Hantarkan sekeping gmbr paras dada dan gambar penuh, bermekap ataupun tidak ke email anna_wz@yahoo.com
2. Sertakan no talipon,email anda atau fb add anda untuk di hubungi jika terpilih. Jika ada nama samaran sila sertakan sekali.
Bagaimanakah pertandingan ini di jalankan?
Bermula dari June 2010 sehingga julai 2010..anda yang berminat bole la menghantar gmbr anda kepada email yg tertera untuk pemilihan oleh annasha dan panel juri yg terpilih. Wajah yang terpilih akan letakkan di dalam fan page BA (Beautiful by Annasha). Wajah yang diletakkan di dalam page BA akan di LIKE oleh pengunjung page BA. Gmbr2 yg terpilih itu diletakkan serentak didalam page BA selama 1 bulan untuk di LIKE. 20 gmbr terbanyak LIKE akan di panggil untuk photoshoot yang di anjurkan oleh BA. Gambr 20 peserta yang telah di ambil , sekali lagi akan di letak kan di page BA untuk peringkat saringan seterusnya. 10 gmbr terbanyak LIKE akan di panggil untuk photoshoot sekali lagi dgn tema berlainan dari yang sebelumnya. proses ini akan berlangsung sehingga top 5 BA di LIKE oleh pengunjung page BA.

Hadiahnya?
Pemenang WBA akan memenangi profile album custome made dan pakej percutian 2 hari 1 malam dalam malaysia .

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 15 julai 2010.

Ulasan