Salmah oh Salmah...

Tetiba teringin nak share peristiwa di tempat mekap... lama dah berlaku tapi baru sekarang nk share....
[ Satu hari di tempat mekap di Mines Hotel....
  " Salmah! Salmah!"
  Nama tu di panggil bertalu-talu... saya masih tekun mekap... " Salmah!.. Salmah!" pangiil lagi... eeee   irritated la orang bernama Salmah ni... panggil tak berjawab... saya berhenti jap memandang org yang duk salmah salmah lagi tadi.. senyum dan sambung keja lagi... orang tu panggil lagi nama Salmah.... adoiii Salmah ni pekak ke apa jawab lah makcik tu panggil!
 "Mak ... mak panggil siapa?" si anak bertanya... si anak tu customer saya lah... waktu tu sy mekapkan adik customer.
"tu mak panggil yang mekap adik kau tu ler..." mak customer menjawab.. dlm hati saya.... laaaa makcik panggil saya ke... tp nama saya bukan salmah... dalam hati jeee... sambil tekun mekap(buat2 tekun tp sbnrnya mendengar perbualan 2 beranak tu).
" mak ! nama kakak ni bukan salmah lah... nama dia AnnaSha" terang si anak..
"tasha! tasha!" sambung si mak memanggil saya.. hahahaha... walaupun salah saya jawab juga.... sekian..
gmbr dibawah hya hiasan....]

Ulasan